Rychlá navigace

email

rozvrhy

suplovani

jidlo

foto

Kalendář akcí

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Kontakty

Adresa:

Dobiášova 851/5, Liberec, 460 06

Telefon:

485130257

485132957 (jídelna)

E-mail:

zs39@volny.cz

další kontakty

Vánoční příběh - Vstupenky je možné zakoupit ve ŠD: děti od 3 let 40,- a dospělí 80,- Kč / / Nenech to být /

30 let od zahájení výuky na škole

Vážení rodiče a přátelé školy,

chystáme se  oslavovat 30 let od slavnostního zahájení výuky na naší škole a k tomuto výročí se snažíme připravit celou řadu akcí a novinek. Mezi ty nejdůležitější bych zařadil inovaci www stránek tak, aby odpovídaly současným požadavkům na web školy. Věřím, že nové  stránky spustíme co nejdříve. Jako malou ochutnávku nabízím nové logo školy vpravo nahoře, které střídá to původní, platné 20 let.  

O všech akcích a novinkách Vás budeme informovat.  

 

Mgr. Ivo Svatoš, ředitel školy  

Vánoční příběh

vánoce 4   2019

Projekt Učíme se pro sebe II

 

Název projektu: Učíme se pro sebe II
Cíl projektu: Projekt je zaměřen na personální podporu, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání žáků, podporu extrakurikulárních aktivit, aktivity rozvíjející ICT a spolupráci s rodiči žáků.
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0016116
Datum zahájení:  1. 9. 2019
Předpokládané datum ukončení: 31.8.2021
 
 
 
 
 
ucime se pro sebe II

Třídní schůzky

datum: 19.11.2019

1. stupeň - 16:00

2. stupeň - 17:00

 

9. třídy - v 16:00 v jídelně - prezentace SŠ

Mezinárodní spolupráce škol ZŠ Dobiášova a ´t Hooghe Landt

Na začátku května tohoto roku v rámci spolupráce ZŠ Liberec Dobiášova a t´Hooghe Landt Amersfoort žáci 8. a 9. ročníku vycestovali do Holandska.  

 

Cesta začala prohlídkou Amsterdamu, návštěvou The Dungeon, květinového trhu, ochutnávkou sýrů a nechyběla plavba lodí kanálem. Další den jsme strávili ve škole ve výuce předmětů angličtiny, chemie a zeměpisu a poté následovala procházka po městě Amersfoort. Středeční den nás čekal celodenní výlet do zábavního parku Walibi. Vstříc atrakcím jsme se vydali společně s našimi holandskými kamarády. Zbývající dny jsme navštívili místní zoo a sportovně zábavní podnik Superfun.  

 

V průběhu našeho pobytu jsme měli možnost pozorovat, jak se děti osmělují v konverzování v angličtině, získávají nové kamarády, seznamují se s tradicemi cizí země, zejména s každodenním dopravním prostředkem, kterým je v Holandsku kolo.   Zajímaly je systém školství, cenové relace, stravování i zdravý životní styl. Po celou dobu panovala mezi všemi dobrá nálada, bezproblémová spolupráce. Obě strany se dohodly na pokračování a v únoru 2020 opět přivítáme holandské studenty v ČR, a my vycestujeme v květnu 2020.  

 

Projekt je podpořen Fondem rozvojové spolupráce, ale neobešel by se bez podpory rodičů a školy, děkujeme.

 

Galerie: zde

Vyjádření ke stávce pedagogických pracovníků

Vážení, na středu 6. 11. byla školskými odbory vyhlášena stávka pedagogických pracovníků. Důvody, které vedou k vyhlášení stávky podporujeme a byli bychom rádi, aby vše nebylo zužováno pouze na požadavek navýšení peněz na platy, ale na celkové zlepšování stavu českého školství. K tomu je ale cesta delší a složitější. Pedagogičtí pracovníci Dobiášky se po řádném zvážení rozhodli ve středu nestávkovat. Proto bude ve škole ve středu provoz bez omezení.

 

Mgr. Ivo Svatoš, ředitel školy

Dobina se zúčastnila akce „mapy kolem nás“, kde se zapojila do malování mapy „cesta časem aneb z pravěku do budoucnosti“

Do akce se zapojily dvě třídy, které zastoupily I. a II. stupeň naší školy.  

 

Pro žáky V. C bylo připravené téma „DOBA KAMENNÁ“.  Téma žáky velice zaujalo, protože ho již ve 4. ročníku probírali v rámci předmětu Vlastivěda. S rozdělením práce a jednoduchým náčrtem vypomohla paní učitelka, která tužkou naznačila horizont a vodní tok, které tak propojily jednotlivé obrázky ve velkou složenou mapu. Samotné realizaci našeho díla předcházela společná příprava ve škole, kde jsme si připomněli charakteristické znaky DOBY KAMENNÉ. Po celou dobu akce žáci spolupracovali a pomáhali si. Společného výtvarného díla se zhostili na výbornou.

 

Mapa1

 

Žákům IX. A bylo přiděleno téma „ANTIKA“. Samotnému malování předcházelo opakování v rámci předmětu Dějepis. Poté následovalo rozdělení si práce a domluvení se na jednotné taktice, neboť bylo potřeba namalovat propojený obrázek, velkou složenou mapu, ale v obsahu prvků v mapě se měla projevit epocha, kterou třída dostala přidělenou.  Žáci si mohli vybrat, zda budou malovat stavby, sochy, vynálezy, které byly pro danou dobu typické. Museli ale dodržet instrukce, že uprostřed bude pohled na mapu shora (NÁRYS), jen na boční stěny mohou malovat stavby v prostoru. I po pomalejším rozjezdu jsme práci dokončili včas. Po celou dobu panovala výborná spolupráce a s konečným výsledkem jsme všichni spokojeni.

 

Mapa2