Rychlá navigace

E-mail:

zs39@volny.cz

další kontakty

Časy se mění - 100 let republiky - 25.10: od 14:30 do 17:00 hodin. / / obědy na měsíc listopad se prodávají ve dnech středa 31.10 - čtvrtek 1.11.2018 v kanceláři u školní jídelny v čase 7:30-8:00 a 11:00-14:00 / / / Nenech to být

Zprávy z cest

Prvni zprava neni od stanku,ale z Jermanic. Vse v poradku. Nikdo nebuli....uzivejte klidek. Jp

Jsme v Praze. Vse v pohode. Uz si na Vas ani nevzpomenou. Jp

Nyrany - zastavka. Vse v poradku. Zdravime do Liberce. Tady stale prazi slunicko,cekame na setmeni a bude film.

NUTNÉ KLIKNOUT NA "ČÍST DÁL"

Zdravime z Nemecka,frcime....na miste bychom meli byt v 7 rano. V tv detsky horror,v buse hrobové ticho. Ani pani ucitelky nedutaji??

Posledni zastavka a jdeme spinkat. Kdo prvni rano promluvi a vzbudi bus,ten plati vsem zmrzku. Pani Prochazkova odstartovala a vzapeti prohrala......to se tesime. Dobrou a posilame pusinky. Vsichni v pohode,jen ridici nas trochu rusi. Snad usne- ten co neridi samozrejme. Dobrou.

Zdravime z Italie. Snidame a tesime se. Za hodinku jsme v cili.

Jsme na miste. Ubytovavame se. Je krasne. Namazeme se a jdeme na pruzkum. Vse v pohode,slunicko nam sviti. Posilame italské pusinky.

Hlásíme, že je tu azuro, byli jsme na pláži. Několikrát proběhla koupačka. Moře je krásně teplé. Všichni jsou samozřejmě řádně namazaní, zvlášť Paštičky. Za chvíli jdeme na bramborovou polévku, kterou jsme dostali jako dárek a pak dojíme všechny zásoby z domova. Po poledním klidu se chystáme na obhlídku další veřejné pláže. Všichni v pohodě. Po obědě pošleme nějaké fotky, tak se těšte. Posíláme italské pusinky. JP

Je krásně, teplíčko a moře jako kafe. Teď jsme se vrátili a spěcháme na večeři. Pak bude klidový režim a jdeme brzy spinkat po náročné cestě. Někteří nám zrůžověli, jen paní učitelka Procházková je hnědá jako...........spletli si ji s Italkou. Zdravíme do Čech a ozveme se ještě večer. Doufám, že se Vám líbily fotky. Pošleme další. Mějte se. JP

Zdravíme Do Liberce. K večeři těstovinový salát a houbová omáčka s rýží. . Výborné. Teď sedíme venku a hrajeme hry. Nastal klidový režim. Vlastně jen pro některé. Kluci šli hrát pinčes. Dnes půjdeme všichni brzy spát. Zítra se chystáme na placenou pláž, kde jsou lehátka, průlezky a hřiště. Jinak Vás upozorňujeme, že vánoček, buchet, marmelád a nutel máme tolik, že jestli to máme všechno sníst, tak přijedeme v půlce června. Odložte plánované výlety a čekejte nás déle. Posíláme pusinky a dobrou. Jp

Dobré ráno, všichni spali jako zabití. Jsme po snídani a chystáme se na pláž. Dnes bude placená. Budeme mít slunečníky, lehátka, hřiště a tobogány. Prvňáci v pohodě. Šli spinkat nejdřív a samozřejmě paní Procházková využila situace a šla je "uspávat". Užijte si neděli, my jdeme taky na TO. V poledne další hlášení. JP

1.den-koláž

pizap 2

pizap 3

pizap 5

K snídani lupínky a chleba na mnoho způsobů, hláška dne: "Ty jo, chleba s tatarákem jsem k snídani ještě nejedl." (chleba s marmeládou, Vojta Falta) Dopoledne koupání, hry u moře i v moři, na hřišti i v písku. K obědu bramborová kaše s rybími prsty a hrachová polévka, která byla prý lepší než ve škole :-)
Janina s Vojtou si dokonce přidali, ale každý jen půlku: "Aby se to do nás vešlo." Odpoledne jdeme opět na pláž, čekají nás stavby
z písku a dovádění v moři.

Moc se omlouváme za technické problémy s internetem, již bude vše v pořádku a děkujeme za upozornění.

Dobrý večer, je to kalup. Z pláže jsme šli až před 18. hodinou. Dnes to bylo náročné. Objevili se 2 žraloci, kteří dětem kradli nafukovací kruhy a desky (pozn. žraloci - Paš a Pro - nebojte) K večeři těstoviny s pestem a uzené maso se špenátem a bramborovými knedlíky. Rychlá koupačka a jdeme do města na první nákupy. Otevřely se banky, takže se těšte na spostu dárečků. Dostali pouze část peněz, tak nebojte. Tak se mějte, my vyrážíme dovíru velkoměsta.......................Jp

Noční pozdrav.
Zdravíme z večerní procházky. Byl to nakonec pěkný výlet. Došli jsme až do přístavu. Nakoupili jsme spoustu krásných dárků. Opravdu se těšte. Proběhla první společná zmrzlinka, dostali jsme množstevní slevu. Teď už jen zoubky a pádíme do postýlek. Dobrou a posíláme pusinky. JP

Dobré ráno, zdravíme z Itálie a hlásíme, že dnes odjíždíme do zábavního parku Miniatury. Ráno dostanou děti jako 2. dárek nová trička. Ozdobíme si je, dáme brzký oběd a jedeme. Máme objednaný autobus. Jinak je krásně. Spinkali jsme po náročném všerejším minivýletu do 8.30. Teď se uklízí, aby byla 10 s hvězdičkou. Posíláme pusinky a ozveme se po návratu.

koláž stavby

koláž večer

Zdravíme při večeru. Dnešní návštěva Miniatur byla úžasná. Bylo krásně. Prošli jsme miniatury významných italských budov a poté vylezli na Mont Blanc. Prolezli jsme i města v Evropě, po České republice ani památky. Pak jsme obsadili vodní hrad a všechny kolemjdoucí postříkali vodními děly. Italskou skupinu dětí jsme odrovnali a uhájili své pozice. Zkoušel to na nás i starší italský pán, jeho syn a snacha s miminkem. Ani oni bohužel neprošli. Byli jsme nejsilnější.
Pak jsme jeli vláčkem nad celým areálem, projeli se autíčky a pak přišly na pořad "klády". Do nich nesmí děti samotné, takže jsme musely nastoupit  paní učitelky. Přiznám se, že nesnáším tyhle atrakce, ale co bych pro Vaše drahoušky neudělala. Hodinu a půl jsem nevylezla z klády a vozila děti. Obsluhující pán se mi celou dobu smál, zmoklé jsme byly jako ....... a vyřvané jsme doteď. Pak už nás museli vyhodit, jinak jezdíme ještě v noci. Měli jsme čas, tak jsme dali ještě jednou vláček, vodní hrad a autíčka a mazali na večeři. Těstoviny s pestem, kuře s bramborem a kompot. Teď už Vaše nezdolné děti připravují scénky, lítají, řvou a nejsou vůbec unavené. Za chvíli dáme disco, scénky a půjdou spát.
Zítra se chystáme na pláž a vodní hrátky. Posíláme večerní pusinky a posíláme foto. JP

koláž atrakcí

koláž miniatury

Hlásíme, že je to výběrový zájezd neunavitelných, křepčících dětí................disco krásné, všichni tancovali. Ploužáky nebyly. Scénky byly velmi vyvedené, ale vyhlášení až zítra ráno. Přejeme krásnou dobrou noc. Prý v noci bude pršet. Zatím to nevypadá. Mějte se. JP PS. Mám nahlásit, že jezdily i ostatní paní učitelky - ale je to baví!!!!!!!!!!!

Dobré ráno, nechtělo se NIKOMU vstávat. Byl to včera náročný den. Po snídani byli vyhlášeni výborní moderátoři Erich Čermák a Klárka Viceníková. Scénku vyhrála skupina Liborka Vlasáka s názvem "Doktor". Dneska jdeme odpočívat na pláž. Čeká na nás mnoho mušliček a radovánek ve vodě. Moře je opravdu teplé. To jsme nikdy v tuto dobu nezažili. Tak se mějte a posíláme pusinky. JP

Zdravíme všechny do Liberce. Byli jsme na pláži, koupačka samozřejmě byla. Hráli jsme míčovou hru "Na středověk", petanque a hrabošili se v písku. Zvyšujeme počet vánoček na svačinu, abychom se mohli vrátit v neděli. Docela to jde. Všichni v pohodě, teď odpočívají po obědě. Byla pórková polévka s parmezánem, směs s hranolkami. Fakt byly vymetené talíře. Odpoledne se chystáme zase na pláž, po včerejšku máme mořský absťák. Večer pádíme na bleší trhy na další várku dárků pro rodiče, sourozence...............hodně se těšte. Posíláme mnoho pusinek. JP PS. Jestli si myslíte, že se někomu stýská, tak NE............

koláž 4.den

Zdravíme při středě a hlásíme, že jsme unavení stále více a více. Je to opravdu náročné. Po snídani a úklidu pokojů jdeme na pláž. Je pod mrakem, budou hry v písku a na hřišti. Odpoledne už by mělo svítit, tak po poledním klidu bude koupačka. Máme prostě odpočinkový den. Večer se nehneme z baráku a bude křepčení na parketu. Prý jestli budou ploužáky...........BUDOU. A nejen ploužáky, budou soutěže. Cen a diplomů máme dost. Vánočky ubývají a stále je o ně velký  zájem. Jiiiiiiiiiizerské pekárny prostě frčí!!!!!!!!! A my už taky frčíme.............posíláme pusinky. JP

Zdravím z Riccione a hlásíme, že fakt nepršelo. Pan Hladík se snaží vyvolat paniku, že bude pršet, ale netuší, že počasí tu určujeme my. Poplašné zprávy tedy zažehnány. Byli jsme na pláži, házeli jsme do kruhů mušličky, stavěli vodní hrady a koupali se. Žraloci zase řádili. K obědu byla čočková polévka, sekaná, zapečené brambory a nanuk. Teď polední pauza, chvíli odpočinek a pak budeme kreslit zážitky z Miniatur. Odpoledne jdeme zase na pláž. Bude příliv, tak jsme zvědaví, který vodní hrad přežije. Všichni v pořádku, jen paní učitelka Procházková je tak trochu smolař týdne. Má operovanou nožku (to už je dobrý), spadla v koupelně (prvňáci si udělali v koupelně bazén, tak do toho zahučela) a dnes ji píchla včela do nohy. No prostě šikulka. Vaše děti v klidu, jsou šikovnější. Na marodku chodí nejvíc paní Procházková. Snad to s ní tady přežijeme. Držte nám palce. Posíláme pusinky. Nikomu se nestýská.............JP

koláž hradů

Dobrý večer, zdravíme do Čech. Odpoledne jsme postavili hřiště a síť a hrály se hry. Vodní hrady z dopoledne nám žádné nezůstaly, tak jsme je museli obnovit. Koupání a dovádění samozřejmě bylo. K večeři jako předkrm špagety a salát, potom buchtičky se šodó. Talíře vylízané, dovedete si to představit. Trochu to musíme vytancovat, tak máme disco. Jsou otevřená okna i dveře, tak snad nepřilákáme nějaké italské tanečníky.  Jinak Janinka Brzulová, Míra Dvořák a Erich vzkazují, že tu zůstaneme ještě týden. Ne kvůli jídlu, ale líbí se jim tu. Trochu už na Vás pozapomněli. Tak se nezlobte. Jídla máme dostatek, dobrůtek též, je tu krásně, tak bude zítra válečná porada, jestli pojedeme do Liberce. Posíláme Vám pusinky a zítra ráno zase napíšeme. Mějte se. JP

koláž disco

Dobré ráno, chystáme se do Fiabilandie. Jdeme 3,5 km pěšky a pak nás čeká dětský zábavný park. To se fakt těšíme. Atrakce "klády" prý je i tady. To se těšíme ještě víc!!!!!!!Je krásně, tak nasadíme plavky a můžeme jezdit dokolečka až do zavíračky. Včerejší diskotéka se vydařila. Došlo i na slibované ploužáky. Děsně je chtěli a nakonec začínali s jedním párem na parketu. Chlapci se schovávali pod stoly, křesla a někteří frnkli na záchody. Davida Štěrbu jsme lehce vydíraly, že jestli chce jít do sportovky, že musí tancovat. Tak prý nikam nepůjde. Tancovat nešel. Vůbec jsme je nenutili, ale šli skoro všichni. Byli i soutěže, tak bez diplomu nikdo neodjede. Mějte se pěkně. Jinak se budete doma muset pěkně snažit, aby chtěli domů. Nalákáte je na disco, které doma uspořádáte. Možná i nějaké to jídlo, ale konkurenci tu máte obrovskou. Ještě máte 3 dny času na rozmyšlenou. Dnes na tom budeme stejně, moře taky neuvidíme. JP

Dobrý večer, zdravíme z Riccione. Řeknu Vám ujít 3,5 km do Fiabilandie, pak 7 hodin jezdit po všech atrakcích a jít zase zpět je pěkná makačka. Jsme vyřízené (p. uč), děti už zase v pohodě. Prošli jsme Strašidelný hrad, klouzačky, čtyřkolky, Westernové městečko, horskou dráhu, červíky, opět klády................moc se to všem líbilo. Ve vodním světě jsme zase postříkali každého, kdo okolo projížděl na lodi. Máme sedřené ruce, ale stálo to za to. Italské protivníky jsme zničili.
Jely jsme s paní Procházkovou   na "kládě" s Liborkem Vlasákem a samozřejmě ječely. Po dojezdu nám říká " paní učitelky, chtěl jsem být ticho, ale pištěl jsem s Vámi".
Bylo krásně a v době pěkného lijáku jsme zapadli do 4D kina. Viděli Dinosaury a Alibabu. Po večeři (těstoviny se smetanou a šunkou a rizoto s červenou řepou) jsme se šli vykoupat do moře. Nádhera. Moře je fakt teplé. Vojtíšek Falta nosil všechny paní učitelky v náručí - ve vodě - nebojte - na břehu by to fakt nešlo. I když paní Procházková tvrdí, že váží jen 20 kg. Je tu váha, tak jí hned ráno převážíme. Teď jsme dole u stolečků a hrají se hry, kluci jsou na pinčesu a někteří zapluli do postele. Byl tu menší incident, ktery jsme vyřešily. Zrovna jsme si dneska říkaly, že tak pohodovou skupinku jsme už dlouho neměly. Možná jsme si to řekly moc brzy. Ale nebojte..........Jinak prvňáčci jsou naprosto v pohodě. Páťandy jim pomáhají. Přejeme Vám krásnou dobrou noc. Už se Vám to krátí, tak si užívejte. A neplánujte si na neděli výlet, přijedeme někdy dopoledne. Písnu, v kolik budeme vyjíždět a pravděpodobný návrat. posíláme pusinky.............fakt nikdo neříká, že by se mu stýskalo. JP

koláž atrakce

Fiabilandia

¨

Dobré ráno, zdravíme ze slunného Riccione. Dneska slavíme MDD, tak jsme vstávali dřív, abychom si TO užili. Ráno dostanou balíček bonbónků - 1. dárek. Jdeme na pláž se rochňat v písku i v moři. Prvňáčci se těší, že budou nosit paní učitelku Procházkovou, my ostatní budeme plavat.....Po obědě jedeme vláčkem na projížďku městem - 2. dárek a pak už jen poslední nákupy. Neustále odoláváme nátlaku, jestli BUDOU PLOUŽÁKY, tak asi večer, kdo bude sbalený, půjde dolů tančit. Čeká nás nejtěžší část týdne - balení. To zase bude nalezených bezejmenných věcí "TO NENÍ MOJE". Nebojte, nabalíme pytel a můžete si příští týden vybrat věci, které Vám budou doma chybět. Tak jdeme na předposlední moříčko.....Mějte se. JP

Dobrý večer, omlouvám se, že jsem se celý den neozvala, ale zjistila jsem, že někteří zjišťují přes mobil, co píšu na www za zprávy a pak by nebylo žádné překvapení.
Dneska ráno jsme popřály dětem k svátku. Všichni dostali pytlíček bonbónů. Dopoledne jsme byli na pláži, už jsme nic neorganizovali a jen si hráli, plavali, dováděli............voda je neskutečně teplá, takže půlhodinové návštěvy moře nejsou výjimkou.
Po obědě (gulášová polévka, halušky s uzeným) následoval další dárek. Zmrzlinový kornout. Poté jsme šli do města a měli zamluvenou projížďku vláčkem po celém Riccione. Vyvezli nás až na nejvyšší vrchol města. Krásný výhled. Po příjezdu poslední nákupy. Vykoupili jsme vše, co šlo............(opravdu se těšte na dárky)....procvičili angličtinu a matematiku, vše utratili (aspoň doufám, zítra už žádné nákupy nebudou). Po večeři (sladké těstoviny, vepřové maso s mrkví a bramborem) jsme se vrhli na nejděsnější část dne a tou je BALENÍ. UUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFF. Snad máme zabalené kufry, malé děti koukají na film a velké tančí na parketu. KONEČNĚ.  Celý den odpovídáme na otázku "budou ploužáky?"   UŽ HO SLYŠÍM - HURÁ - jdu se podívat kolik plouží dvojic.  Celých 7!!!!!!!!!!!!! Ostatní aspoň zpívají.
Za chvíli frčíme do postýlek. Zítra ráno napíšu, v kolik budeme vyjíždět a přibližný příjezd. V neděli ráno budu mít zapnutý mobil, tak budeme vědět přesnější čas příjezdu. To dám ještě vědět. Ne, že bude někdo volat v 5 ráno. Přejeme dobrou noc. Tady to ještě žije!!!!!!!! Bude poslední písnička a jdeme spát. Dobrou. posíláme tisíce pusinek, zatím nidko neříkal, že se těší, ale zítra už asi jo. JP

A je to tu. Máme kufry v autobuse, sedíme v jídelně a za chvíli jdeme na pláž. Dneska bude placená, abychom mohli na hřiště, do sprchy a na WC. Budeme jen odpočívat, plavat, rochnit se v písku a těšit se domů. Odjezd je v 18. hodin. Přibližný čas příjezdu okolo 10. hodiny. Přibližnější čas budeme vědět brzy ráno v neděli. Mobil zapínám v 7 hodin, tak můžete telefonovat na 606570672. Posíláme těšící se pusinky. JP

Vyjizdime!!!!! Uf,snad mame vsechny..... ??mame,nebojte!!!! Tesime se.

Zastavka na pumpe. 2.vecere-chleba s pastikou a citronova buchta. Koukame na pohadku a budeme spinkat. Dobrou.????????

Zatim to stale vypada na dojezd okolo 10hodiny. Volejte po 8.hodine. Dobrou. Posilame pusinky.

Dobré dopoledne, tak jsme to všichni zvládli. Je tu poslední zpráva. Jsme všichni v pořádku zpět. Doufám, že už Vám děti líčí, co jsme všechno zažili, snědli a absolvovali.
Chtěla bych moc poděkovat kolegyním za pohodu, která celý týden vládla, paním učitelkám děkuji za opravdu "vybrané" děti, protože byly fajn. Rodičům moc děkuji za všechny odměny, vánočky, nutely, buchty, linecké cukroví, muffiny...........skoro všechno jsme snědli. Ještě určitě zbyde na svačinky v příštím týdnu. Dík patří i Jirkovi Frühaufovi, který ve dne i v noci vkládal moje zprávy na www. Jsem ráda, že jsme to všichni zvládli. Přeji Vám klidný konec školního roku a pěknou dovolenou. Jana Paštová